Na przełomie II i III kwartału tego roku, ruszy rozbudowa i modernizacja obiektu, które zakładają budowę przestrzeni kinowej, strefy fitness czy dodatkowego parkingu.
Po rozbudowie w naszym centrum handlowym pojawi się około 30 nowych sklepów i punktów usługowych. Zgodnie z planami, nowy Platan ma zostać m.in. wyposażony w ekologiczne oświetlenie LED, a klienci zyskają dostęp do bezpłatnego WI-FI na terenie galerii. W ramach przedsięwzięcia galeria zyska też nowe logo, które zostanie zaprezentowane podczas uroczystego otwarcia CH Platan.
Platan, jedno z większych centrów handlowych w Zabrzu, które każdego roku notuje około 4 mln odwiedzin, szykuje się do wprowadzenia zmian. Właściciel obiektu, firma Rockcastle, przygotowuje plan szeroko zakrojonej rozbudowy i modernizacji.
– Przygotowujemy obecnie plany rozbudowy i modernizacji CH Platan, w efekcie której powierzchnia najmu powiększy się o 11 tys. m2. Aktualnie prowadzimy prace przygotowawcze i konsultacyjno-projektowe w związku z planowaną modernizacją i rozbudową
– informuje Tomasz Górski, Retail Asset Manager w Rockcastle Poland.
Projekt zakłada budowę przestrzeni kinowej, strefy fitness czy dodatkowego parkingu. Po rozbudowie w Platanie pojawi się około 30 nowych sklepów i punktów usługowych, w tym nowe, znane i lubiane marki. W ramach inwestycji ma też zostać rozbudowana strefa restauracyjna. Zgodnie z aktualnymi planami, nowy Platan ma być m.in. wyposażony w ekologiczne oświetlenie LED, a klienci zyskają dostęp do bezpłatnego WI-FI na terenie galerii.
Nazwa galerii pozostanie ta sama, jednak jej logotyp zostanie odświeżony.
Za projekt przebudowy odpowiada ceniona pracownia SUD Architekci.
– Obecnie jesteśmy na etapie wyboru Generalnego Wykonawcy, jednak finalna decyzja jeszcze nie została podjęta. O kolejnych etapach rozbudowy będziemy informować na bieżąco lokalną społeczność
– podsumowuje Dominik Piwek, Head of Marketing & PR w Rockastle Poland.
Centrum Handlowe Platan działa od października 2003r. Każdego roku notuje około 4 mln odwiedzin. Dziś klienci robią zakupy i spędzają czas w blisko 80 butikach i punktach usługowych, zlokalizowanych na przestrzeni 31 tys. m2. Dzięki planowanej rozbudowie, której szacowany koszt wyniesie około 40 mln €, galeria zyska 11 tys. m2 dodatkowej powierzchni najmu.