Arena Zabrze szuka sponsora tytularnego. Oferuje nazwę i oznaczenie w logotypie


Arena Zabrze to jeden z najnowocześniejszych w Polsce stadionów piłkarskich położony w sercu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
Jej zarządca ogłosił konkurs na sponsora tytularnego.

Wybudowany w 2016 roku obiekt sportowy to połączenie nowoczesnych technologii i niebanalnej architektury. Na widowni zasiąść może 24 563 widzów, a od lutego 2016 roku na trybunach Areny Zabrze zasiadło już ponad 1 milion kibiców. Usytuowana jest w pobliżu największego w Europie węzła autostradowego (A1 i A4) oraz Drogowej Trasy Średnicowej co zapewnia dogodny dojazd nie tylko mieszkańcom blisko 5 milionowej aglomeracji, ale także wielu miejscowości centralnej i południowej Polski.

Arena Zabrze to synergia znanych marek: Miasta Zabrze – europejskiego lidera turystyki dziedzictwa przemysłowego, cenionego ośrodka kardiologicznego i transplantologicznego, a także Górnika Zabrze – m.in. czternastokrotnego Mistrza Polski, sześciokrotnego zdobywcy Pucharu Polski czy finalisty Pucharu Zdobywców Pucharów.


Transmisje telewizyjne meczów Górnika Zabrze każdorazowo gromadzą dziesiątki tysięcy widzów. Wysokie wyniki oglądalności stanowią
gwarancję wizerunkowego sukcesu każdego partnera biznesowego.

Arena Zabrze to jednak znacznie więcej niż stadion piłkarski i doskonałe miejsce dla biznesu. To również dziesiątki imprez organizowanych z myślą o społeczności lokalnej w Klubie Biznesowym czy na terenie Areny. Sponsor tytularny może nie tylko nadać obiektowi nazwę, ale także wprowadzić oznaczenie sponsora do logotypu obiektu.

Na zgłoszenie ofert w konkursie Areny Zabrze zainteresowani mają czas do 3 kwietnia. Szczegóły i regulamin konkursu dostępne są na stronie Areny Zabrze.

(żms)/Biuro Prasowe Areny Zabrze
fot. UM Zabrze