ZPEC ogranicza kontakty z klientami. Do spółki najlepiej zadzwonić albo wysłać mail

fot. ZPEC Zabrze

Z uwagi na znaczący wzrost zakażeń koronawirusem ZPEC od poniedziałku ograniczył kontakty bezpośrednie wyłącznie do niezbędnych. Jak będzie wyglądała teraz obsługa klienta?

Ze względu na specyfikę firmy, informujemy iż ZPEC Sp. z o.o. będzie pracowało bez przerwy 24h, jednak ograniczamy do minimum osobiste, bezpośrednie kontakty – poinformowała spółka. – Tylko w wyjątkowych przypadkach – istnieje możliwość umówienia się osobiście. Wówczas prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Wszystkie telefony można znaleźć pod adresem http://zpec.pl/kontakt/.

W przypadku awarii lub innych sytuacji wymagających interwencji ZPEC, klienci proszeni są o kontakt telefoniczny pod numerami telefonów: 32 788 03 61, 32 271-37-09 lub 695 321 160, które są czynne całą dobę. Dokumenty można przesyłać pocztą lub drogą elektroniczną na adres: zpec@zpec.pl.

Zachęcamy również do korzystania z naszej aplikacji eBOK dzięki, której bezpiecznie i bez konieczności wychodzenia z domu, można opłacić rachunki. Aplikacja jest dostępna dla Państwa przez cały czas pod adresem https://ebok.zpec.pl/login – widnieje dalej w komunikacie ZPEC.

Wprowadzone ograniczenie bezpośredniego kontaktu będzie obowiązywać do odwołania. Spółka zapewnia, że sytuacja ta nie wpłynie negatywnie na ciągłość dostawy ciepła do Odbiorców.

(żms)/ZPEC Zabrze
fot. ZPEC Zabrze