Polska Grupa Górnicza S.A. nie będzie w nadchodzącym sezonie Partnerem Strategicznym Górnika. Zmiana nie oznacza jednak, że firma definitywnie żegna się z Zabrzem. PGG dalej będzie obecna w Klubie. Zmieni się jednak charakter i skala współpracy pomiędzy dwiema górniczymi markami.
Logo PGG eksponowane było na koszulce meczowej w dwóch ostatnich sezonach. Teraz miejsce to zajmie inny branżowy potentat, firma Węglokoks S.A.
– Jesteśmy wdzięczni naszym Partnerom za ostatnie dwa lata owocnej współpracy – mówi Dariusz Czernik, prezes Górnika. – Przez ten okres bardzo się zżyliśmy i byliśmy dla siebie prawdziwymi Partnerami, bowiem współpraca – co należy podkreślić – nie ograniczała się tylko do eksponowania marki. Wspólnie przeprowadziliśmy wiele świetnych akcji i inicjatyw. Wystarczy wspomnieć mecze barbórkowe, konkursy dla dzieci, wsparcie dla górników w czasie pandemii, czy spotkania piłkarzy z pracownikami kopalń należących do grupy.
Kooperacja Górnika z Polską Grupą Górniczą jeszcze bardziej przyczyniła się do podkreślenia korzeni Klubu i przyniosła korzyści nie tylko zainteresowanym stronom, ale również kibicom, których w śląskich kopalniach są tysiące. Tym bardziej cieszy fakt, że strony nie rozstają się definitywnie, a jedynie zmieniają charakter i zakres współpracy.
(żms)/Górnik Zabrze
fot. Górnik Zabrze